søndag den 7. april 2013

ugens negle

Jeg er hvad de amerikanske bloggere kalder polishaholic, jeg elsker neglelak... så mange fantastiske farver der kan ændre et helt udseende... Tænk på en pige helt i sort eller helt i hvidt hvor vi kun ændre hendes neglelak... fra vamped sort til sensuel højrød eller spraglede neon... mulighederne er jo uendelige...lige som mærkerne... og priserne... fra 20 kr i Netto til 250 kr fra de store modehuse... Alle kan være med...
Min efterhånden ret store samling er dog begrænset til ca. en håndfuld mærker som jeg synes fungere for mig både i forhold til når jeg skal lægge det på og til holdbarheden...
I denne uge havde jeg den skønne Vertigo som er en dyb og mørk creme shade fra Chanel, jeg synes den har det vampede og lækre, men uden at være så hårdt som den helt sorte...



Sidst på ugen fik jeg så OPIs nye James Bond Girls Collection med posten, der kommer ud i butikkerne i maj. De er alle OPIs nye trend Liquid Sand, som jeg ikke helt kan blive enig med mig selv om jeg kan li eller ej... Meningen er at man skal droppe top coaten så man får et mat men allievel glitret udtryk. De dækker utroligt godt, allerede efter 1 lag, der er dog 2 lag på billedet for en bedre finish.
 
 
 
Dette er Honey Ryder som er en metalic guld/sølv sag, jeg synes den er for lys til at være sådan rigtig guld, men synes faktisk den er bedre til min hud end den helt guld...
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar