mandag den 15. april 2013

James Bond Girls Collection

Forleden havde jeg den gyldne Honey Ryder fra den nye James Bond Girls Collection, der kommer ud i midten af maj. Nu lavede jeg så lige en lille prøve på de andre også... De er alle Liquid Sand og er derfor noget tykkere i konsistensen end almindelige creme shades.

 
 
Honey Ryder, gylden
Pussy Galore, pastel lyserød
Solitaire, frosty white med sølvglimmer
Vesper, mørk lilla
Tiffany Case, turkis med sølvglimmer
 
Ud over de 5 viste farver er der en 6. lak i serien, den røde Jinx med guldglimmer, men den havde min polish-pusher desværre ikke hjemme så den får i fra en af mine favorit negle-bloggere the PolishAholic,  http://www.thepolishaholic.com/
 
 
Også en helt vild cool farve jeg må eje når den bliver tilgængelig...
 
polish away girls....
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar