mandag den 15. april 2013

forårs tæer...

Så skete det alligevel... det blev forår selvom det tog sin tid... i anledning af en solbeskinnet weekend tog jeg mit China Glaze Ombre Wait teal you see! sæt frem, det er en del af China Glazes Ombre Collection fra det her forår, det er opdelt i 3 sæt, et turkis/teal, et lilla og et pink.
Farverne er ikke som sådan nye, men er populære stamfarver som man altid kan bruge...


Wait teal you see! består af de 4 farver:

Turned Up Turquoise
Aquadelic
For Audrey (den bedst sælgende China Glaze ever)
White on White

Det er alle 4 creme shades uden nogen shimmer overhovedet, så jeg synes den sidste tå skule have lidt bling i form af OPI Crown me already, fra Miss Universe Collection fra sommeren 2011.

Jeg har lagt 2 lag af hver og så et lag topcoat fra min elskede Seche Vite

 
 
På billede ser Aquadelic og For Audrey ens ud og der er heller ikke kæmpe forskel på dem, Aquadelic er en smule mere turkis og For Audrey en smule mere pastel, som navnet antyder leder den tankerne hen på de verdenskendte æsker fra Tiffanys...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar