lørdag den 26. november 2011

shappy chic fund

Jeg er som nogen måske ved HUGE Ebay fan, ikke mindst fordi man kan finde nogen andre ting og måske også til mere overkommelige priser end herhjemme i de fysiske butikker... Jeg har en svaghed for fransk vintage og shappy chic og da kæresten derhjemme måske ikke helt deler min begejstring er det jo godt at man kan dyrke det i det små :-)

Et lille udpluk af de fine køb de sidste par måneder...





De fine franske manillamærker med krone, løve, fransk lilje og skrift havde jeg tænkt jeg skulle bruge på årets julegaver med en bånd af sort lædersnøre, hvis mærkerne når frem inden jul, ellers er de jo også smukke på andre gaver, bundet på henkogningsglas eller lignende...
Der er i øvrigt et stort udvalg af tyk fed silkebånd på ebay og de er bare så flotte :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar