lørdag den 16. marts 2013

Jeg er tilbage...

For Søren da, så lige hvor lang tid siden det var at jeg skrev herinde, der er sket utroligt meget det sidste år og jeg synes ikke jeg har haft det mentale overskud til at blogge, men nu lysner det og jeg har igen fået tid og lyst til at dele opskrifter og andre gode ting med jer...
Jeg har siden sidst langt om længe og mange kampe endelig fået diagnosticeret min PCO, der har drillet mig og min krop og gjort alle mine forsøg på at tabe mig til nedlag... Men nu sker der noget, det betyder dog at jeg har fået nogle restriktioner i forhold til min mad bl.a. Er hvedemel nu strengt forbudt og det er jo en skam når man elsker at bage kager.... Jeg bager dog stadig en masse, men til glæde for familie og venner... Der vil derfor stadig komme almindelige bageopskrifter samt mere specifikke PCO-opskrifter der så sandeligt ikke er mindre sunde hvis man er normalvægtig og bare gerne vil af med et par kilo på maven :-)
Jeg vil også have lidt flere indlæg med andre ting, hvad jeg støder på i hverdagen, tips til shopping på nettet og har også tænkt at jeg ville vise jer min smukke hjemby Malmö nu når foråret kommer :-)

Alt i alt, jeg er tilbage og jeg håber I vil tage godt imod den nye blog...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar