torsdag den 2. februar 2012

Sophie Dahl

Ud over hørertelefoner og DVD-film fandt jeg også den anden kogebog fra Sophie Dahl, jeg elsker hendes tilgang til maden som er hyggelig, farverig, smagfuld og sund uden at være fanatisk...

Ud over hendes skønne kogebøger har hun også skrevet skønlitteratur og jeg er lige gået gået igang med hendes første roman og semi-selvbiografi voksenliv som jeg længe gerne har villet læse...

Romanen handler om Kitty, der lykkelig og gravid tager fra New York til sin syge mor i England, hvor hun genoplever den trygge barndom med bedsteforældrene, mobningen på den strikse pigeskole og den turbulense teenagetid...

Sophie Dahl selv er født i 1977 i London og udover at være succesfuld forfatter er hun tidligere model. Jeg synes man bliver i så godt humør af at se hendes programmer fordi hun har sådan en sprudlende energi...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar