fredag den 13. januar 2012

Nye DVD tv-serier

Den sidste måned har jeg udvidet min ellers rimelig store samling af tv-serier som i nok ved jeg har en lille svaghed for... nogen er helt nye serier som jeg køber når de er nedsat i pris for at se om de er noget og andre er sæsoner af serier jeg allerede har... Jeg har været lidt heldigt at få nogen i julegave, nogen er købt billigt på Trendsales og nogen var på udsalg på cdon... Vi bor jo i Sverige og af en eller anden grund er cdon.se billigere end cdon.dk...
Andre steder at gøre en god handel: Stereostudio (især den på Købmagergade i København har et stort udvalg), Amazon.co.uk (mange har danske undertekster og varene sendes fra England så der er ingen told på), dvdcity (kan også skaffe film og serier der ikke er så lette at finde), større supermarkeder som Kvickly, føtex og bilka har også nogen gange bokse til en god pris...



Af de nye serier kan jeg nævne:
NCIS:LA, der er en spinoff af den populære serie, den er noget mere actionfyldt end den originale og der er focus på undercover operationer.
Castle, er en serie om krimiforfatteren Rick Castle, der trækkes ind i en politiefterforskning da en række mord er som taget ud af hans bøger...
Gossip Girl, er en rigtig tøseserie om de unge, de rige og de smukke i NY og alle de skandaler og intriger der følger med...Dette er en opdateret Berverly Hills 90210...
The good wife, kendt serie fra tv2 omhandlende senatorhustruen der efter sin mands skandale tager sagen i egen hånd og får arbejde som advokat...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar