søndag den 22. januar 2012

laseroperation og nye solbriller

På torsdag skal jeg til forundersøgelse for at finde ud af om jeg kan få en laseroperation og slippe for at gå med briller som ellers har været en fast følgesvend siden jeg var 11-12 år... Meeeen jeg har nu taget lidt forskud på glæderne og været ude og se på solbriller, nu det også er sommerferie-bestillings tid... Var inde hos Synoptik på Købmagergade hvor jeg altid får en rigtig god service og den unge mand fandt da også lige de perfekte solbriller i første forsøg, de sidder bare så pænt på mit forholdsvis lille ansigt og de lyse læder stænger passer godt ind til min hudtone...
Brillerne er fra Chanel og har modelnummer CH5201Q og farve C5013C, og så er de lige nu på tilbud til 2362 kr.... Bare det snart bliver torsdag... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar